محمدیان رئیس کمسیون عمران شورای شهر شیراز با اشاره به خدمات بانک شهر؛

هر بانکی که بتواند خدمات نوین بانکی و شهرنت ارائه دهد می تواند همانند «بانک شهر» در سطح شیراز فعالیت کند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
Share/Save/Bookmark
 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ارائه خدمات بانکی در شهرنت‌های بانک شهر در ساعات غیر اداری، کارنامه بانک شهر در ارائه خدمت به گردشگران نوروزی را مطلوب و قابل تقدیر توصیف کرد.
 
بانک شهر
به گزارش "حافظ نیوز" رضا محمديان؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نوآوری بانک شهر در ارائه خدمات در پیشخوان‌های شهرنت در ساعاتی خارج از ساعات اداری و ارائه خدماتی مانند افتتاح حساب، انجام امور پایه‌ای بانکی و غیره، نقاطی در سطح شهر مکان‌یابی شد و در اختیار این بانک قرار گرفت. 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در ایام نوروز سال گذشته خدمات بسیار خوبی توسط بانک شهر به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شد خاطرنشان کرد: کارکنان بانک شهر با کشیک‌های مناسب هم در بانک و هم در شهرنت‌ها سبب تسهیل امور بانکی زائران سومین حرم اهل بیت (ع) شدند و رضایتمندی مردم و مشتریان از این خدمات، مطلوب بود.
محمدیان افزود: شهرداری شیراز در حال پیش‌بینی است که اگر در نقاط دیگر شهر نیز خدمات الکترونیک بانکی و استقرار شهرنت مورد نیاز باشد با همکاری بانک شهر این شهرنت‌ها نصب شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در جلسه‌ای با بانک‌ها برخی بانک‌ها اعتراض داشتند که چرا شورا و شهرداری اجازه دادند فقط بانک شهر نسبت به راه‌اندازی شهرنت در سطح شیراز اقدام کند، عنوان کرد: در آن جلسه عنوان شهر اگر هر بانکی با همین شکل و همین خدمات و به طور قطع خدماتی بهتر حاضر به راه‌اندازی شهرنت و ارائه خدمات نوین بانکی باشد شورای اسلامی و شهرداری شیراز از این موضوع استقبال می‌کنند و همکاری لازم را انجام می‌دهند.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: محل زمینی که برای استقرار شهرنت بانک‌ها پیش‌بینی می‌شود آورده شهرداری است و اجاره آن به صورت کارشناسی از بانک مربوطه اخذ می‌شود.
کد مطلب: 16585
 


 
 
 
خبرنامه ایمیلی