نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
استاندار فارس
۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

آقای استاندار! کار از بدبینی مردم گذشته است!

معمولا بانک‌های استان حدود 10 هزار میلیارد تومان از سپرده‌گذاری مردم فارس را به استان‌های دیگر و پایتخت کشور منتقل کرده و از چرخه اقتصادی فارس خارج می کنند!

 
استان فارس
۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶

از استان لار تا استان کازرون!

تقسیم کازرون یک اقدام بر خلاف مصالح این شهرستان و اقوام ساکن در آن است چه آنکه امام جمعه محترم کازرون نیز در کنار جامعه روحانیت و دیگر مردم این شهرستان، مخالف این اقدام است.

 
برخورد پلیس
۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳

عاقبت این آتش دامان شما را هم خواهد گرفت!

در کشوری که نیروی پلیس، از سوی مدیران دولت و نمایندگان مجلس و روشنفکران جامعه با هر دلیل و بهانه‌ای مورد تهدید و هجمه روانی قرار بگیرد، شاخص‌های امنیت به سرعت و با شدتی باور نکردنی نزول خواهد کرد...

 
کودک معتاد
۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱

کاهش سن اعتیاد در فارس به 14 سال! گُل و ماری جوانا پرمصرف ترین مخدرهای استان

در کشور و به خصوص در استان فارس برخی نوجوانان به حدی درگیر مصرف مواد مخدر شده اند که وقتی به 20 سالگی می رسند همه مخدرها را تجربه کرده اند.

 
قصور پزشکی
۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹

افزایش انتقال نوزادان تازه متولد شده به بخش مراقبت های ویژه و لزوم توجه به یک سوال: چقدر پای «قصور پزشکی» در میان است؟

این روزها، اگر سری به بخش نوزادان بیمارستان های دولتی و خصوصی بزنیم، پدران و مادرانی را مشاهده می کنیم که فرزند چند روزه خود را در شرایط وخیم درمانی و روی تخت بیمارستان مشاهده می کنند.

 
رئیس جمهور کره جنوبی
۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

حکایت این عکس تاریخ‌ساز!

این رفتار اسلامی و منطبق بر عدالت مسئولان کره‌ای، علاوه بر فوایدی چون استمرار اعتماد عمومی، دستاوردهای اجتماعی و فرهنگی بسیاری نیز در داخل کشورشان به همراه خواهد داشت که کمترین آن، ایجاد فضای رعب و وحشت برای همه کسانی است که می‌توانند اختلاس کنند...

 
یارانه نقدی
۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰

حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در دستور کار است

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: انتظار داریم با شناسایی دقیق افراد بتوانیم یارانه افرادی که نیاز ندارند را حذف کنیم که بر همین اساس، یارانه قریب ۲۴ میلیون نفر قطع خواهد شد.

 
نمایندگان شیراز در مجلس
۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲

آیا کارنامه عملکرد نمایندگان شیراز در خانه ملت قابل دفاع است؟!

در شرایطی که در بسیاری از جلسات پرسش و پاسخ نمایندگان با رسانه‌ها و یا نشست‌های دانشجویی، عملکرد قابل ذکری به چشم نمی‌خورد و اقدام قابل تاملی یافت نمی‌شود، شاید بهتر آن باشد که نمایندگان محترم خود دست به کار شده و عملکردشان در مجلس دهم را به صورت مکتوب درآورده ...

 
فجر سپاسی
۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

نَفَس‌های فجر سپاسی در ماراتُن لیگ آزادگان به شماره افتاد!

با باخت دو بر صفر امروز زردپوشان شیرازی برابر نساجی مازندران، فجر که تا دو هفته قبل در رده دوم جدول بود، به رده پنجم سقوط کرد تا ضمن از دست دادن شانس صعود، بار دیگر شیراز در حسرت لیگ برتر بماند!

 
فرماندار شیراز
۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

اگر می خواهیم بروکراسی سنگین اداری، سرمایه گذار را بیش از این فراری ندهد همه مسئولان و دستگاه ها باید پای کار بیایند

حیدر عالیشوندی گفت: به دلیل اینکه در کشور، یک ساختار کلی نظام مند نداریم پس ناچاریم در برخی مواقع با آزمون و خطا جلو برویم...

 
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹

ممنوع الخروجی همسر سیدامامی، امنیتی است

یکی از وکلای خانواده‌ی سیدامامی ضمن ارائه توضیحاتی درباره‌ی پرونده‌ی «کاووس سیدامامی» با تاکید بر اینکه «همسر ایشان هنوز ممنوع الخروج است»، گفت: خانم «مریم ممبینی» در لیست ممنوع الخروجی دادستانی کل کشور نبود و ...

 
روحانی و خاتمی
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸

جزئیاتی از جلسه خاتمی، جهانگیری و ناطق نوری در منزل روحانی

وزیر کشور دولت اصلاحات جزئیات جلسه ۴ نفره اصلاح طلبان در منزل روحانی را بیان کرد.

 
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵

دستور وزیر کشور برای بررسی رفتار مامور گشت ارشاد با یک خانم

به دنبال انتشار فیلمی از نحوه برخورد نامتعارف مامور نیروی انتظامی"گشت ارشاد" با یکی از بانوان که متظاهر به عدم رعایت قانون بود، وزیر کشور دستور بررسی جامع و ارائه گزارش آن تا روز شنبه را صادر کرد. لازم به توضیح است فیلمی در رسانه‌ها منتشر شد که ...

 
تظاهرات کازرون
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱

آقای استاندار! تدبیرتان کجا رفته است؟

آقای استاندار! تدبیرتان کجا رفته است؟ چند روز دیگر باید از ناراحتی و تجمع مردم کازرون بگذرد و چقدر دیگر باید ضد انقلاب از این آب گل‌آلود ماهی صید کند تا از سوی مسئولین استانی شاهد موضع گیری رسانه ای و اتخاذ تدابیر راهگشا باشیم؟

 
سه استاد نخبه شیرازی
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

دردناک‌تر از فرار نخبگان!

سرمایه اصلی کشور، نه معادن طلا و مخازن نفت و گاز بلکه همین نخبگان هستند، نخبگانی که قدر آنها را نمی‌دانیم...

 
فرماندار شیراز
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

در هیچ کجای دنیا مشابه امکاناتی که ما برای استقبال از گردشگران داخلی و مسافران نوروزی فراهم می‌کنیم وجود ندارد/ علیرغم خالی ماندن هتل‌های شیراز در نوروز، از احداث هتل‌های جدید استقبال می‌کنم/ اشکال کار ما این است که معضلات را ریشه‌ای حل نمی‌کنیم و همیشه به دنبال مُسَکّن هستیم

ما شعار استقلال و آزادی دادیم و طبعات شعار استقلال و آزادی این است که به ما تکنولوژی نمی دهند و خودمان باید به تکنولوژی بومی دست یابیم و اگر تکنولوژی آنها را می خواهیم، باید مستعمره آنها باشیم...

 
ورزشگاه های شیراز
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸

حکایت نمایش کُمدی-رسانه‌ای که اشک فوتبال‌دوستان شیرازی را درآورده است!  

در شرایطی که حتی یک ورزشگاه استاندارد و آبرومند در شیراز برای میزبانی از مسابقات فوتبال در سطح حرفه‌ای و در تراز لیگ برتر در اختیار نداریم، سخن گفتن برخی مسئولان شیرازی از فوتبال حرفه‌ای و زیرساخت های مطلوب این رشته ورزشی در شیراز تنها یک نمایش کُمدی-رسانه‌ای ...

 
جعفر قادری
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵

«بررسی ریشه ها و علت های اصلی بهم ریختگی بازار ارز و سکه»، «دورنمای اقتصاد کشور در دولت دوازدهم» و «بهترین پیشنهادها برای سرمایه گذاری و هدایت نقدینگی» در گفتگو با دکتر جعفر قادری استاد دانشگاه، اقتصاددان و نماینده ادوار مجلس

گره خوردن سرنوشت اقتصاد به برجام و اینکه آمریکا تهدید کرده است که ممکن است از برجام خارج می شود و همچنین سایه جنگ بر سر سوریه که تبعات اقتصادی هم برای کشور ما خواهد داشت، همه دست به دست هم می دهد تا تقاضا برای ارز در بازار داخلی افزایش شدید پیدا کند...

 
بازهم تاسف برای استان فارس؛ چگونه می توان قید بازار ۲میلیارد دلاری داروهای پروتئینی را زد؟!
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

بازهم تاسف برای استان فارس؛ چگونه می توان قید بازار ۲میلیارد دلاری داروهای پروتئینی را زد؟!

علوم پروتئینی و پپتیدی از جمله علوم روز دنیاست که بسیاری از کشورها سرمایه گذاری های عدیده ای در این حوزه کرده اند.

 
هیچ‌وقت جمله «اشتباه کردم» را از مسؤولین نمی‌شنویم! رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان فقط می‌نالند!
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۷

هیچ‌وقت جمله «اشتباه کردم» را از مسؤولین نمی‌شنویم! رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان فقط می‌نالند!

مسئولان ما در این کشور همگی از وضعیت موجود گلایه دارند، باوجود اینکه تصمیم‌گیر هم خودشان هستند! اکنون وضعیت فعلی اقتصاد کشور و این نابسامانی‌ها را به گردن چه کسی بیندازیم؟!

 
 
خبرنامه ایمیلی