نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
بانک شهر
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵

شهرداری شیراز و شعب «بانک شهر» در آخرین جمعه سال فعال و آماده ارائه خدمات به شهروندان است

سرپرست منطقه ۴ بانک شهر گفت: تمام شعب و باجه‌های بانک شهر در شیراز امروز جمعه ۲۷ اسفندماه در کنار بخش‌های مختلف شهرداری شیراز خدمات خود را به شهروندان و مسافران و زا‌ئران نوروزی ارائه می‌دهند.

 
عمده تحریم های اقتصادی و بانکی علیه کشورمان همچنان پابرجاست/ همکاری بانک ها با اصناف موجب رونق اقتصادی می‌شود
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۰

عمده تحریم های اقتصادی و بانکی علیه کشورمان همچنان پابرجاست/ همکاری بانک ها با اصناف موجب رونق اقتصادی می‌شود

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با تاکید بر اینکه ارتباط با مشتریان از اقدامات کلیدی بانکداری نوین است، گفت: بانک شهر در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

 
همایش ریحانه النبی
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴

همایش ملی-مردمی یا میتینگ سیاسی-انتخاباتی؟

دبیر همایش ریحانه النبی شهرستان مُهر موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات است و حضور پررنگ چهره های ملی و یا استانی اصلاح طلب در این همایش و دیدارهای صورت گرفته با فعالان سیاسی استان و شهرستانهای جنوب فارس و خبرنگاران در حاشیه آن، شائبه انتخاباتی-سیاسی بودن آن را ...

 
زاهدی در شیراز
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸

به نام کارتن خواب ها وام های میلیاردی گرفته اند/ بانکی را سراغ دارم که شب ها از بانک مرکزی 10 هزار میلیارد تومان وام می گیرد و صبح روز بعد پس می دهد!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه تنها به نام یک کارتن‌خواب 100 میلیارد تومان وام گرفته‌اند، گفت: نظارت ضعیف موجب رانت‌خواری و اختلاس شده و سیاسی‌کاری در جابجایی مدیران بانک‌ها به این آشفتگی دامن زده است.

 
وزیر اطلاعات
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴

قوه قضائیه لیست لیست مدیران دوتابعیتی را ارسال کرده است/ برخی از مدیران برکنار شدند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در بین مدیران دولتی مدیر دوتابعیتی نمی‌شناسیم، گفت: تا امروز حتی یک مورد هم درخصوص مدیر دوتابعیتی به ما معرفی نشده است و با صدای بلند می‌گوییم در کشور هیچ مدیر دوتابعیتی نمی‌شناسیم.

 
بانک شهر
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹

هر بانکی که بتواند خدمات نوین بانکی و شهرنت ارائه دهد می تواند همانند «بانک شهر» در سطح شیراز فعالیت کند

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ارائه خدمات بانکی در شهرنت‌های بانک شهر در ساعات غیر اداری، کارنامه بانک شهر در ارائه خدمت به گردشگران نوروزی را مطلوب و قابل تقدیر توصیف کرد.

 
چهارشنبه سوری
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳

از شبهه «نافرمانی مدنی» تا به یادماندنی ترین چهارشنبه سوری شیراز طی سالهای اخیر

به باور کارشناسان فرهنگی و جامعه شناسان اجتماعی، چهارشنبه سوری تنها معلول نیاز نسل جوان به تفریح، شادی و سرگرمی است...

 
آسمان شیراز
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴

از هجوم ریزگردها و غبار فلزات سنگین تا افزایش خطرناک انواع آلاینده های صنعتی؛ سرنوشت هوای بهاری شیراز چه خواهد شد؟

آیا هوای شیراز همچنان پاک خواهد ماند؟ شواهد نشان می دهد اینگونه نیست و مخاطرات و تهدیدات فراوانی آینده هوای شیراز را تهدید می کند...

 
واینک باز هم بهرام پارسایی!
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

واینک باز هم بهرام پارسایی!

بی شک، در میان نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نقش بهرام پارسایی پررنگ تر از بقیه است....

 
همه آمارهای رشدجمعیت به زیر صفر رسید
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸

همه آمارهای رشدجمعیت به زیر صفر رسید

بر اساس سرشماري سال 95 نرخ رشد جمعيت شهري منفی دودهم درصد و نرخ رشد جمعيت روستايي منفی شش‌صدم درصد شد…

 
سازه الکترونیک بانک شهر به تخت جمشید رسید
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۱

سازه الکترونیک بانک شهر به تخت جمشید رسید

یک سازه الکترونیک بانکی در محوطه بیرونی مجموعه جهانی تخت‌جمشید قرار داده شد.

 
آسمان اتریش هم به وزرای ترکیه چراغ قرمز نشان داد
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴

آسمان اتریش هم به وزرای ترکیه چراغ قرمز نشان داد

صدراعظم اتریش اعلام کرد این کشور نیز همانند هلند اجازه ورود سیاستمداران ترکیه‌ای به این کشور برای تبلیغات سیاسی در حمایت از همه‌پرسی آتی در ترکیه را نخواهد داد.

 
سهرابی
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷

فارسیها غافلگیر می شوند!

صدا وسیمای فارس در ایام نوروز ویژه برنامه های متعددی را تدارک و پخش می کند.

 
یارانه نقدی
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲

چرا در سال آینده ۶۸ میلیون نفر باید یارانه بگیر باقی بمانند؟

آیا در حال حاضر، 68 میلیون نفر از جمعیت کشور همچنان محتاج به دریافت قریب 45 هزار تومان یارانه در ماه هستند؟ قطعا اینگونه نیست!

 
کارت هدیه به خبرنگاران
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰

از کدام رسالت حرف می زنیم؟

در روزگاری که خفقان های سیاسی و عدم وجود رسانه های فراگیر مثل صدا و سیما و یا شبکه های اجتماعی، سدی بزرگ در برابر دریافت حقایق از جانب مردم بود شاید مهمترین رسالت یک خبرنگار بیش از این هم نمی توانست باشد؛ میرزابنویسی!

 
اشرافیت
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲

هنگامی که «اشرافیت» رنگ و بوی مشروعیت به خود می گیرد!

هم اکنون حقوق یک کارگر ساده یا یک معلم یا یک نظامی چقدر است؟ کمی بیشتر از 800 هزار تومان. این اقشار را که با هم جمع بزنیم، متوجه می شویم با یک جمعیت بیش از 60 میلیونی مواجه هستیم که اغلب جامعه ایران را تشکیل می دهند.

 
 
رضوی اردکانی
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹

کمر مردم زیر بار گرانی خرد شده است/ خسارت بی‌عرضگی برخی مدیران نباید از جیب مردم پرداخت شود

امام‌ جمعه موقت شیراز با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در آستانه نوروز گفت: امروز کمر مردم زیر بار گرانی خرد شده است.

 
صرافی الکترونیک
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵

عدم امکان استفاده گردشگران خارجی از عابربانک های شیراز به یک معضل جدی تبدیل شده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم تاسیس صرافی الکترونیک در شهر شیراز تاکید کرد و گفت: بانک شهر برای استقرار صرافی الکترونیک در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز اعلام آمادگی کرده است.

 
عارف: از ابتدای تشکیل دولت جریانی برای شکست آن تلاش کرد
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

عارف: از ابتدای تشکیل دولت جریانی برای شکست آن تلاش کرد

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری دولت تدبیر و امید جریانی برای شکست دولت و یک دوره‌ای کردن دولت آقای روحانی تلاش کرد،تاکید کرد:.باید این واقعیت را قبول کنیم که سختی کار دولت آقای روحانی به مراتب از سختی کار دولت اصلاحات بیشتر است.

 
 
خبرنامه ایمیلی