نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
این رشته سر دراز دارد...
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴

این رشته سر دراز دارد...

استادی میگفت"آثار باستانی کارخانه هایی هستند که پدران ما برای ما بنا کرده اند و ما فقط باید از آن ها برداشت کنیم" حیف و صد افسوس که ما نه تنها میوه ای از این درختان پر ثمر نمی چینیم,بلکه تیشه بر ریشه اش میزنیم...

 
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

آئین نامه ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهری تصویب و ابلاغ شد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شیراز از تصویب آئین نامه مربوط به ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهری را با مضمون مرتبط با مشاغل مزاحم شهری توسط هیات وزیران خبر داد.

 
این هشدار جدی است!
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳

این هشدار جدی است!

تبعات بیکاری فراگیر و مهاجرت گاه‌وبیگاه سال‌هاست زنگ خطر تهی شدن کشور از نیروی جوان را به صدا درآورده، اما آیا در بین مسؤولان، گوش شنوایی وجود دارد؟!

 
آیا قدرت در عربستان منحصر به نسل بن سلمان می‌شود؟
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰

آیا قدرت در عربستان منحصر به نسل بن سلمان می‌شود؟

روزنامه لبنانی الاخبار با بررسی عمیق تحولات در دستگاه حکومتی عربستان از پیشرفت نقشه ملک سلمان برای منحصر کردن قدرت در نسل فرزندش محمد پس از رسیدن وی به پادشاهی خبر داد.

 
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰

مقامات فرانسه بدون عذرخواهی نباید به ایران سفر کنند

نماینده مردم اصفهان خواستار عذرخواهی مقامات فرانسه از دخالت هایشان در ایران پیش از سفر به کشورمان شد.

 
گران شدن خودرو داخلی
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

گران شدن خودرو داخلی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:موضوع گرانی خودرو داخلی کذب محض است.

 
تغییر در میزان تعرفه وعوارض ورود به جزیره قشم
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲

تغییر در میزان تعرفه وعوارض ورود به جزیره قشم

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در مورد خبری که دقایقی پیش توسط برخی سایت ها و شبکه های مجازی مبنی بر افزایش تعرفه ورود به جزیره قشم از طریق اسکله پهل منتشر شد، گفت: هیچگونه تغییری در نرخ تعرفه ورود به جزیره قشم از هیچکدام از مبادی ...

 
سهم هر ایرانی از درآمد نفتی چقدر است؟
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰

سهم هر ایرانی از درآمد نفتی چقدر است؟

فاکس نیوز ویکلی نوشت بر اساس آخرین سرشماری به ازای هر خانوار 3.55 نفر در ایران وجود دارد، بنابراین اگر تمام ثروت ناخالص نفت، گاز و مواد معدنی کنونی این کشور را در میان جمعیت آن تقسیم کنیم، سالانه به ازای هر نفر 588 دلار یا به ازای هر خانواده 2.088 دلار می‌شود.

 
اصلاح‌طلبان چه کسی را حصر و حبس خانگی کردند؟
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۶

اصلاح‌طلبان چه کسی را حصر و حبس خانگی کردند؟

عباس عبدی از فعالین اصلاح‌طلب: «دست اصلاح‌طلبان برای محاجه با حصرکنندگان بسته‌تر از آقای مطهری است، زیرا در زمان خودشان چنین حصری را برای مرحوم آیت‌الله منتظری عملاً پذیرفته بودند و الآن نمی‌توانند به‌راحتی خلاف آن را ادعا کنند.»

 
راه‌اندازی قطار گردشگری تهران- شیراز-اصفهان-یزد- تهران از دهه فجر/ پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اواخر بهمن
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵

راه‌اندازی قطار گردشگری تهران- شیراز-اصفهان-یزد- تهران از دهه فجر/ پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اواخر بهمن

معاون مسافری راه‌آهن از پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از اواخر بهمن ماه خبر داد و گفت: قطار گردشگری چند روزه تهران- شیراز-اصفهان-یزد- تهران به نرخ 590 هزار تومان از دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

 
سخنران 22 بهمن در شیراز مشخص شد
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

سخنران 22 بهمن در شیراز مشخص شد

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از سخنرانی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

 
آسانسور دکوری پل‌های عابر پیاده/ تردد در معابرشیراز مکانیزه نیست
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

آسانسور دکوری پل‌های عابر پیاده/ تردد در معابرشیراز مکانیزه نیست

پل های مکانیزه عابرپیاده شهر شیراز را نمی توان چندان موثر و کارا دانست، اغلب روزها آسانسور یا پل برقی این پل‌ها خارج از سرویس است تا مردم همچنان برای تردد در معابر دچار مشکل باشند.

 
سد تنگ سرخ
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۲

توسعه یک استان معطل ناهماهنگی میان مسئولان!

شاید اگر سازمان ها و نهادهایی چون محیط زیست، وزارت نیرو و یا وزارت نفت متعلق به بخش خصوصی بودند، می شد ادعا کرد چون وابسته به یک نهاد واحد بالادستی مثل دولت نیستند ممکن است لزوما با یکدیگر ارتباط چندانی نداشته باشند اما سخن از ارگان ها و سازمان هایی است که از ...

 
گفتگوی زنده رئیس جمهور با مردم
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴

ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود!

ادبیات ریاست محترم جمهور در مواجهه با دوربین صدا و سما همچنان جذاب و ژورنالیستی است اما مشکل آنجاست که آدم فقط از بابت شنیدن آن لذت می‌برد! اما هیچ دردی را دوا و هیچ ابهامی را برطرف نمی‌کند!

 
معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

ورودی شرقی شیراز تا نوروز 97 به کلی متحول می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا ورودی شرقی شیراز را به شکلی شایسته و درخور متحول کنیم.

 
سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس
۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷

دهه فجر امسال جذاب تر و ویژه تر از همیشه از قاب صدا و سیما پخش خواهد شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی باشکوهتر از سال های قبل انعکاس داده می شود

 
 
هزینه 1380 میلیارد تومانی بیمه سلامت در استان فارس
۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴

هزینه 1380 میلیارد تومانی بیمه سلامت در استان فارس

مدیرکل پیشین بیمه سلامت استان فارس گفت: هزینه بیمه سلامت استان فارس در سال گذشته هزار و 380 میلیارد تومان بوده است.

 
مطالبات پزشکان خانواده به‌زودی پرداخت می‌شود
۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹

مطالبات پزشکان خانواده به‌زودی پرداخت می‌شود

معاون بیمه خدمات سلامت گفت: مطالبات پزشک خانواده در استان‌هایی که در حال اجرا است به‌زودی پرداخت می‌شود.

 
نویسندگان فارس نامزد دریافت جایزه کتاب سال دفاع مقدس شدند
۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۷

نویسندگان فارس نامزد دریافت جایزه کتاب سال دفاع مقدس شدند

نویسندگان فارس نامزد دریافت هفدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس شدند.

 
 
خبرنامه ایمیلی